Przejdź do treści
Slider 1
Slider 2
Slider 3
Przejdź do stopki

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszłości

Treść

Na zajęciach z języka angielskiego uczniowie klasy piątej utrwalali słownictwo związane z miejscami w mieście. Prowadzili również rozmowę uzyskując i przekazując informacje dotyczące wskazywania drogi i pytania o kierunek. Na dywanie przedstawiającym miasto, rozłożone zostały karty literowe w języku angielskim, następnie uczniowie w parach ćwiczyli konwersacje dotyczące wskazywania drogi. Do tego celu wykorzystali roboty Photon zakupione w ramach rządowego programu Laboratoria Przyszłości.

Podczas zajęć jeden uczeń pytał o drogę jak dojść do upragnionego celu, a drugi uczeń za pośrednictwem robota sterował nim w odpowiednim kierunku, używając również sygnałów dźwiękowych i kolorów. Uczniowie dzięki tym zajęciom mogli poprzez zabawę przekazywać w języku angielskim informacje zawarte w materiałach wizualnych, tworzyć i reagować na wypowiedzi, stosować strategie komunikacyjne oraz doskonalić orientację w terenie.

Maria Duda

109610